Veelgestelde vragen

Wij doen er alles aan om jullie een onvergetelijke ervaring mee te geven. Zowel tijdens de voorpret als tijdens de Zandvoort Circuit Run zelf!

Heb je vragen over jouw individuele inschrijving? Kijk dan op de veelgestelde vragen pagina voor individuele lopers.

Inschrijven Goede Doel

Inschrijving Business Run
Wanneer gaat de inschrijving voor de Business Run open? 
De inschrijving voor de Business Run gaat op 19 augusuts 2024 om 09.00 uur open. 

Wanneer sluit de inschrijving? 
De inschrijving sluit 17 maart 2025, of eerder als we uitverkocht zijn. 

Wat is het maximum aantal deelnemers per team?
Een team bestaat uit maximaal 5 personen.  

Heb je minder dan 5 deelnemers, dan mag je jouw team ook aanvullen met relaties, vrienden en bekenden.

Heb je meer dan 5 deelnemers, dan kan je een extra team inschrijven, zolang de inschrijving open is. Ook dat team mag je aanvullen met relaties, vrienden en bekenden. Geen probleem.

Kies je er voor om individuele tickets te kopen, houd er dan rekening mee dat deze deelnemers niet mogen starten in het Businessvak en geen gebruik mogen maken van de business faciliteiten.  

De 3 snelste deelnemers van het team worden gebruikt om de uitslagen op te maken. Heb je minder dan 3 deelnemers, dan komt jouw team niet in de uitslagen. 

Hoe wordt de korting verrekend bij afname van meerdere teams?
Hoe meer teams, hoe hoger de korting. De staffelkorting geldt ook wanneer je teams voor verschillende categorieën en afstanden met elkaar combineert. Let op, de korting wordt per bestelling berekend.

Bij afname 10 t/m 19 teams = 5% korting
Bij afname 20 t/m 29 teams = 10% korting
Bij afname van 30 teams of meer = 15% korting

Heb ik de gegevens van de teamleden nodig om in te schrijven? 
Nee, dat is niet per se nodig. Je vinkt dan ‘Ik weet het nog niet’ aan om door te gaan met de inschrijving. 
 
Afbeelding met tekst, schermopname, Lettertype 
Automatisch gegenereerde beschrijving
Het is, gelet op de veiligheid tijdens het evenement, verplicht dat uiterlijk 1 dag voor het evenement alle tickets zijn toegewezen in jouw dashboard.

Heb je bij verzending van de startbewijzen gekozen voor ‘Adres deelnemer’, dan dien je voor de uiterste wijzigingsdatum 17 februari 2025 de tickets te hebben toegewezen.  

Als je later dan de uiterste wijzigingsdatum 17 februari 2025 hebt ingeschreven, is het aan te raden om de tickets direct toe te wijzen.

Tickets wijzigen is tijdelijk niet mogelijk tussen 17 februari 2025 en 17 maart 2025.
Tickets toewijzen
Hoe wijs ik tickets toe aan mijn teamleden?
Open jouw dashboard, deel de registratielink om een teamlid een ticket te laten claimen.

Óf open de resterende tickets en kies daar per ticket voor: een deelnemer uitnodigen, een unieke registratielink delen of zelf handmatig gegevens invullen.

Tot wanneer kan ik tickets toewijzen aan mijn teamleden?
De uiterste wijzigingsdatum is 17 februari 2025, zodat wij voldoende tijd hebben om de startnummers naar het juiste adres te verzenden.

Tickets wijzigen is tijdelijk niet mogelijk tussen 17 februari 2025 en 17 maart 2025.

Na 17 februari 2025 kan je niet-toegewezen tickets nog wel toewijzen, maar deze gegevens worden dan niet meer meegenomen in de productie en verzending van de startnummers. Je ontvangt betreffende startnummers op jullie factuuradres.

Ik heb een verkeerd e-mailadres ingevuld bij het toewijzen, wat nu?
Open jouw dashboard, open betreffend ticket en kies bij ‘Gegevens’ voor ‘Registratie bewerken’ om het mailadres aan te passen.
Factuur/Betaalmogelijkheid
Hoe kan ik mijn Goeden doelen teams op factuur betalen?
Kies tijdens de inschrijving voor ‘Plaats bestelling als bedrijf’ en voor ‘Overboeking’ om op factuur te betalen.

Waar kan ik mijn factuur terugvinden en hoe betaal ik deze?
De factuur kan je terugvinden in jouw dashboard. Je kunt het bedrag overmaken aan Mollie Payments onder vermelding van het Betaalkenmerk.

De betaling aan Mollie Payments is teruggestort. Wat nu?
Hoogstwaarschijnlijk is er aan Mollie Payments betaald zonder vermelding van het Betaalkenmerk.

In dat geval lukt de betaling niet en komt het geld automatisch bij jullie terug. Je kan opnieuw overmaken aan Mollie Payments onder vermelding van het Betaalkenmerk.

Het Betaalkenmerk vind je terug op de factuur. Open jouw dashboard en open betreffende factuur voor de betaalgegevens.

Ik heb betaald, maar de factuur staat nog open in mijn dashboard. Hoe kan dat?
De betaling is waarschijnlijk teruggestort omdat er is betaald zonder (het juiste) Betaalkenmerk. Zie de informatie hierboven.

Ik ben vergeten een referentie/PO-nummer door te geven. Wat nu?
Open jouw dashboard, open betreffende factuur en bewerk de ‘Factuurgegevens’. Je kunt de aangepaste factuur daarna downloaden met de button ‘Factuur downloaden’.

Wat gebeurt er als ik de factuur te laat betaal?
Bij niet, te late of onvolledige betaling of als de automatische incasso mislukt, bent u, zoals dat heet, in verzuim en heeft Le Champion het recht wettelijke rente te berekenen. U ontvangt een herinnering en krijgt nog 14 dagen de tijd om te betalen. Als de betaling uitblijft, wordt u aangemaand en heeft Le Champion het recht incassokosten in rekening te brengen. Bij het uitblijven van de betaling mag Le Champion iedere vorm van dienstverlening staken, totdat de door u verschuldigde betaling ontvangen is. Indien nodig geeft Le Champion de vordering uit handen aan een incassobureau.
Startnummers
Waar worden de Business startbewijzen bezorgd? 
Tijdens de inschrijving kies je voor verzending naar ‘Factuuradres’ of ‘Adres deelnemer’.
 
Wanneer je kiest voor 'Factuuradres' ontvang je het businesspakket op het factuuradres. Let op! Je dient het factuuradres bij de betaalstap in te vullen. Dit mag géén postbus adres zijn.

Wanneer je kiest voor 'Adres deelnemer', ontvangt elke deelnemer het startbewijs op het persoonlijke opgegeven adres. De adressen van de deelnemers dienen voor de uiterste wijzigingsdatum 17 februari in het dashboard te staan. Anders worden de startbewijzen alsnog naar het factuuradres verzonden. Open jouw dashboard en kijk bij ‘Facturen’ waar je voor hebt gekozen.  
 
Bij bestellingen die na de uiterste wijzigingsdatum 17 februari 2025 gedaan worden, dienen de deelnemersgegevens direct aangevuld te worden. 

Wanneer worden de startbewijzen bezorgd?
Uiterlijk in de week van het evenement worden de startbewijzen bezorgd. Als je hebt gekozen voor verzending naar ‘Factuuradres’ ontvang je een tracking link. Niks ontvangen? Neem dan contact op via het contactformulier.
Annuleren
Kan ik mijn Goeden doelen inschrijving annuleren?
Het is helaas niet mogelijk om je inschrijving kosteloos te annuleren. Check hiervoor de Algemene voorwaarden voor business- en goede doelendeelname, artikel 2.7.

Bij schriftelijke annulering voor 17 februari 2025 kan restitutie van inschrijfgelden en extra bestellingen (met uitzondering van de vrijwillige bijdrage) plaatsvinden.

Bij annulering t/m 30 december 2024 worden 10% annuleringskosten over de inschrijfgelden voor geannuleerde teams en extra bestellingen in rekening gebracht.

Bij annulering van 31 december 2024 t/m 17 februari 2025 worden 50% annuleringskosten over de inschrijfgelden voor geannuleerde teams en extra bestellingen in rekening gebracht.

Bij annulering vanaf 18 februari 2025 vindt er geen restitutie plaats.

Zandvoort Circuit Run 2025

Start en finish
Waar zijn de start en finish?
De start- en finish van de Zandvoort Circuit Run bevinden zich op Circuit Zandvoort. Alle starts vinden plaats vanuit de pitstraat.

In welk Businessvak starten wij?  
Uiterlijk in de week van het evenement ontvang je een e-mail met de laatste deelnemersinformatie, waaronder de startvakken en -tijden.  
 
Óf open jouw dashboard en check in de week van het evenement jouw ‘Toegewezen tickets’. 

Wat zijn de starttijden van de Business Run? 
Kijk voor de starttijden op de website. 
 
Mag een teamlid eerder of later starten? 
Een deelnemer mag later starten. Eerder starten is niet toegestaan.

 
Mag een teamlid deelnemen aan een andere afstand? 
Het is alleen mogelijk om een kortere afstand te lopen. De deelnemer kan met het toegewezen startnummer de kortere afstand lopen en start dan vanuit het zelfde startvak bij de kortere afstand.
Foto/video
Waar kan ik de teamfoto’s vinden? INDIEN VAN TOEPASSING 
De teamfoto’s vind je op de website. 

Overig

Vrijwilligers
Welke vrijwilligerstaken zijn er en hoe kan ik mij aanmelden? 
Het team bestaat uit individuele vrijwilligers, studenten en vrijwilligers vanuit verenigingen. Meer over het vrijwilligerswerk lees je op onze website. 
Lidmaatschap Le Champion
Hoe kan ik lid worden van Le Champion? 
Meedoen aan de sportevenementen van Le Champion is al een feest op zich, maar om als lid aan de start te staan, geeft net dat beetje extra. Meer over lid worden van Le Champion lees je op onze website. 

Inschrijven